جذب 800 قاضی در سال آینده

معاون منابع انسانی قوه قضائیه ضمن تشریح آخرین وضعیت افرادی که در مرحله دوم آزمون قضاوت شرکت کرده‌اند، گفت ما بنا داریم در سال آینده 800 قاضی را برای دستگاه قضایی جذب کنیم

معاون منابع انسانی قوه قضائیه ضمن تشریح آخرین وضعیت افرادی که در مرحله دوم آزمون قضاوت شرکت کرده‌اند، گفت: ما بنا داریم در سال آینده 800 قاضی ( مقالات مرتبط با قاضی -سوالات مرتبط با قاضی ) را برای دستگاه قضایی جذب کنیم.

 اعتبار علم قاضی در شمار ادله اثباتی - استقلال قاضی در آئین دادرسی - چرا باید قاضی مستقل باشد ؟ 

حجت الاسلام امینی معاون منابع انسانی قوه قضائیه درباره آخرین وضعیت افرادی که در مرحله دوم آزمون قضاوت شرکت کردند، گفت: هنوز برگه های آن آزمون تصحیح نشده است و نمرات آنها از سوی سازمان سنجش به ما اعلام نشده است.

وی افزود: اگر برگه های آنها تصحیح شود دعوت می شوند برای مصاحبه و بخشی از آنها بعد از آن به اختبار دعوت می شوند و آنهایی که از اختبار می‌گذرند به گزینش معرفی می شوند.

قاضی نباید به مشکلات مردم بی تفاوت باشد - استقلال قضایی و نقش آن در اجرای صحیح عدالت 

معاون منابع انسانی دستگاه قضا درباره تعداد قضاتی که قرار است در سال آینده جذب شوند، اظهار داشت: ما طبق روال سال قبل و طبق برنامه بنا داریم که 800 نفر قاضی ( مقالات مرتبط با قاضی -سوالات مرتبط با قاضی ) را جذب کنیم ولی معمولا آن تعدادی که ما می‌خواهیم نمره کافی را نمی‌آورند.

منبع : خبرگزاری فارس