نبض بازار و کنترل قیمت ها باید در اختیار تعزیرات حکومتی باشد

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت باید دست افراد سودجو از تغذیه و اقلام خوراکی روزمره مردم قطع شود

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: باید دست افراد سودجو از تغذیه و اقلام خوراکی روزمره مردم قطع شود.

محمدرضا عدالتخواه در مراسم معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه به نقش مهم تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: پنج بخش شامل وزارت صنعت، معدن و تجارت، اصناف و مجامع صنفی، رسانه‌ها، مردم و تعزیرات حکومتی در تنظیم بازار نقش دارند.

وی عنوان کرد: تعزیرات حکومتی با برنامه‌های پیشگیرانه و حضور به موقع در بازار مانع از بروز تخلف می‌شود و بر چرخه‌های توزیع و فروش نظارت دارد.

به گفته این مسئول تعزیرات حکومتی باید با سرعت زیاد به شکایات مردم رسیدگی کند و فرصت سوءاستفاده را از افرادی که در بازار التهاب ایجاد می‌کنند، بگیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه نبض بازار و کنترل قیمت‌ها باید در اختیار تعزیرات حکومتی باشد، خاطرنشان کرد: در این شرایط است که متخلفان می‌دانند در جایی بازخواست خواهند شد.

عدالتخواه تامین مواد غذایی و اقلام خوراکی روزمره مردم را ضروری خواند و بیان کرد: باید دست افراد سودجو از این بخش قطع شود تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

وی ادامه داد: البته رسانه‌ها هم در این بین نقش مهمی دارند و باید برای جلوگیری از التهاب، تشویق مردم به خرید کالاهای داخلی و اجتناب آنها از خرید کالاهای خارجی و خصوصا قاچاق تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان از همدلی خوبی که در شورای قضایی استان وجود دارد یاد کرد و ادامه داد: ما هم با همه توان به تعزیرات حکومتی برای اجرای رسالتش کمک خواهیم کرد.

منبع : ایسنا