تاکید یک مقام قضایی بر ارتباط شورای شهر و دستگاه قضایی

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با بیان اینکه موتور حرکت و تغییر در هر شهر، شورای شهر است، گفت اگر ارتباط بین دستگاه قضایی و شورای شهر بیشتر شود با دستورات به‌موقع قضایی موانع موجود در توسعه شهری در چارچوب قوانین، سریع‌تر رفع می­‌شود

دادستان عمومی و انقلاب گرگان با بیان اینکه موتور حرکت و تغییر در هر شهر، شورای شهر است، گفت: اگر ارتباط بین دستگاه قضایی و شورای شهر بیشتر شود با دستورات به‌موقع قضایی موانع موجود در توسعه شهری در چارچوب قوانین، سریع‌تر رفع می­‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس پوریانی در جمع منتخبان چهارمین دوره شورای شهر گرگان با تاکید بر اینکه مهمترین دغدغه موجود در شهرداری و شورای شهر، دفاع از حق و حقوق مردم است، افزود: برای تحقق این هدف اعضای شورای شهر باید از جزیره‌­ای عمل کردن، پرهیز کنند و تعامل و همفکری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی از منتخبان شورای شهر خواست که با مطالعه دقیق قوانین و مقررات مربوط به شورای شهر با تکالیف و مسئولیت‌های خود آشنا شوند.

دادستان گرگان و دبیر کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با اشاره به پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف شهری یادآور شد: تلاش می کنیم برای جذب حداکثری سرمایه‌گذاری بسترهای لازم را در استان فراهم کنیم.

در ادامه این دیدار، حسین شعبانی، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز با اشاره به اولویت­‌های دستگاه قضایی در زمینه مدیریت شهری، گفت: اعضای شورای شهر تلاش کنند با فضاسازی­‌های مناسب در حاشیه شهرها بسترهای وقوع جرم را از بین ببرند.

منبع : وب سایت ایسنا